
Visita del President del Parlament, Josep Rull, al nou Centre Residencial Natzaret-Complex Assistencial Maria Auxiliadora
🚧Al Grup SOM VIA rebem la visita d’obres del President del Parlament de Catalunya, Josep Rull , amb motiu de la construcció del nou Centre Residencial Natzaret-Complex Assistencial Maria Auxiliadora.
✅La trobada ha servit per presentar l’equipament, actualment en construcció, que tindrà 60 places públiques per a persones amb discapacitat.
📌Seran 8.000 M2 destinats a l’atenció integrada social i sanitària, amb 10 unitats de vida per a 6 persones.
🏠Un complex assistencial únic a Barcelona per construir oportunitats i autonomia, en una ubicac
ió privilegiada i amb l’esport, l’educació i l’alimentació com a palanques de transformació i inclusió comunitària.
🧩Aquesta jornada posa en valor el compromís compartit entre administració i tercer sector per garantir drets humans, vida independent i benestar.
Guardem un minut de silenci en memòria de les víctimes de l’accident de tren a Gelida i Adamuz.










